489324-203

Man slutar aldrig att förvånas

Jag vet inte vad det tog åt mig idag men jag sov seriöst till 12 och det är inte vanligt, visst vakna några ggr men somna om igen. Så Helt plötsligt var klockan kvart i 1 och visst, var helt underbart att få sova så länge. Men nu kommer tiden bara försvinna känner jag. Precis ätit frukost och börja se en film men nu är tven hel konstig. Skärmen är jätte liten + att den bara stängs av med ett knäpp. Jag fattar inget!! :S Den har aldrig gjort så förr, så får väl gå in i mammas rum och lägga mig och se klart filmen. Börjar dessutom jobba klockan 18 och jobba ett kort pass, lika värt som alltid :/ till 21.30. Efter det ska jag dra mig till Sofija och se film och snacka, Loffsan är såklart där med :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0