489324-203

Lika intressant som alltid

En snabbis vad som hänt idag. Blev först iväg till vargön och hälsa på mormor och morfar, fick i mig lite mat och begav mig hemåt skövde sen. Men påvägen till vargön blev det poliskontroll igen, vad är oddsen att stannas i det två ggr på mindre än en vecka och jag som aldrig gjort det tidigare, lite komiskt minst sagt. Men gick bra så tur det :) Framme ungefär  vid 2 så åkte ganska direkt till jobbet. Stod där tills 18 och jäklar vad lugnt det var ändå. Efteråt blev det väring för att hälsa på Blomberg. Händer ju så sällan, man hinner ju aldrig. Mycket tråkigt. Blev snack och sen film med, good luck chuck tror jag den hette. Hem vid 10 typ och slänga i sig lite mat. Var minst sagt hungrig. Har nu kollat på roast på berns. Älskar komik på tven, kan se det dag ut och dag in känns det som :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0