489324-203

Jag kan inte dela på mig, tyvärr

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller vart jag ska ta ivägen. Det är svårt som det är jag behöver inte mer problem tack. Jag försöker hinna med allt och alla, men tyvärr gör jag inte det. Jag vill inte att ni ska bli besvikna på mig men jag försöker iaf. Men medans allt det jobbiga och stressiga så måste jag få ha lite roligt också. Hur är det tänkt att jag annars ska kunna orka?

Jag försöker och om jag kunde dela mig i tre-fyra delar skulle jag gjort det direkt men nu kan jag inte det. Jag försöker ändå vara på alla ställen även om det inte går. Svårt att få ihop det men jag måste för att få alla nöjda, Jag vill inte se folk besvikna på mig, jag vill verkligen inte det!

Fram och tillbaka som ett paket, det har vart jag hela mitt liv.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0