489324-203

Hela dagen lång

Det regnar ute, usch. Blir deprimerad av detta jävla regn. Idag iaf har jag snackat med Dennis i tele så nu har jag fixat en generator förhoppningsvis. Hoppas den passar. Så blir tidaholm på tisdag. Sedan blev det att köra volvon till Robert för han ska åka till Tibro med den och kika på växeln. Varför tvåan inte går att få i osv. Skjutsa även morsan till jobbet. Så nu sitter jag här, jätte hungrig så får nog ta mig lite mat för sedan åka iväg till Robert igen och lämna nyckeln till pussen. Sedan börjar jag jobba kl 17 och får stå där och sälja burgare till 21.30 och då ska jag sedan hämta Mamma. Hoppas på att jag och Anna ska kunna ta en kvällspromenad också :)
Det var min dag det.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0