489324-203

Fredagsmys..

..som alla skriver på fb. Hoppas jag också kan få ta del av det myset. Idag väntar först tandläkaren nu vid halv 11, usch. Jag hatar tandläkare. Lagat hål och dargit ut tänder förr så har ej så bra minnen av det. Dessutom råka dom dra ut en tand för mycket en gång, men det är lugnt sa dom. Nu har jag en liten glugg för det som jag inte alls gillar. Dumma tandläkare!

Efter det ska jag in till stan och möta upp Sofija, gå och ta ut våra fotbollsbiljetter och börja kika på sverige saker. Tröjor, hattar och allt vad vi kan hitta egentligen. Fan vad kul det ska bli :D Vi måste kika på tågbiljetter dessutom.

Vid 17 börjar jag jobba så jag ska försöka att packa innan det också. Ska åka till pappa efter jobbet vid 22, jag hoppas jag inte kör omkull när jag måste åka så sent. kan ju säga att jag INTE tycker om det. Men måste man så måste man.

Igår förresten så var det ju min andra kväll på sigges. Det gick ändå bra :) Gjorde inte direkt bort mig. Kom lite folk och hälsa på. Alltid kul :) Efter jobbet blev det då "kvällsmat" med Hanna på donken. Det var skit kul att kunna sitta ner och prata så, var grymt länge sen och då menar jag verkligen längesen! Men vissa vänner finns där oavsett vad som sker och hur lång tid det har gått.

Måste dock nu springa och fixa mig iordning, BORSTA TÄNDERNA!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0