489324-203

Då var det fredag igen

Nu är det äntligen fredag igen, tycker ändå tiden går ganska fort. Bra eller dåligt, det tåls ju att diskutera!? Nu sitter jag iaf här med min "bad hair day"-mössa och ja, det stämmer. Har verkligen det. Blä! Har precis packat väskan för jag kommer ha en ledig helg och då får jag ta tillfället i akt och hälsa på pappa & nina i skogen. Ska strax åka iväg till öb och köpa balsam och sedan hälsa på Robert en sväng. Behöver prata klart om bilen, hann ju ej det igår. Sedan vid 12 börjar jag jobba. Slutar sedan 16.45 är tänkt men får väl se vad dom har planerat för mig. Ska försöka hinna med sigges också efter, men får se.

Men nu måste jag fortsätta med packning och allt som ska behövas göras.
ps. vad tusan ska man köpa till pappa i present, har jag totalt glömt bort? PANIK!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0