489324-203

Blir aldrig som man tänkt sig,

aldrig är kanske att ta i men väldigt ofta. I torsdags hade vi ju överrasknings/avslutningsdag för Malou. Orkar inte skriva riktigt nu allt i detalj så blir som hastigast. Möttes upp hos Sofija. Det var jag, hon, Frida och Loffsan. Vid halv 11 åkte vi till Malou, helt svartklädda och maskerade med filmkamra i högsta hugg hoppa vi på malou med ögonbindel och sedan av med kläderna och på med våra kläder. Hon blev så söt :) Sminka och tupera håret.

Eftersom det regna ganska kraftigt så kom vi inte påväg in till stan från 1 tiden. Då gick vi runt på stan med Malou och hon fick sälja kondomer för 5 kr styck dessutom ta kort med 5 olika främlingar. Gick faktiskt bra, hon var grym på det :) Blev käk på donken med. Folk glodde minst sagt.

Tillbaka till Malou sen, meningen var ju den att vi skulle iväg och leka massa lekar vid 4 men allt folk svek så vi strunta i det. Satt kvar hos Malou och shotta & gjorde oss iordning. Blev att dricka bara mer. Vi börja ju redan vid 12 så var ju bara att fortsätta. kan ju lägga till att det blev antal shottar denna kväll. Ojoj! Vid 6 så körde vi några lekar och grilla korv med bröd.

Klockan 8 blev det bowling och vi var ju några fler än bara vi tjejer. Vi hade bokat 4 banor blev 2 då förstår ni kanske vad folk svek. Men vi hade jävligt kul och säger ju det att det är fan svårt att spela när man är full. Haha! Spela en timme och sen drog vi tillbaka till Malou. Satt och drack mer, dansa. Filma avslutnings fras. Kan knappt inte räkna hur många "vi kommer sakna dig"-fraser vi gjorde. Vid halv 12 blev det krogen och husaren och hade en riktigt kul kväll :D Är as nöjd med den. Även om det inte sluta som jag ville eller hade tänkt mig. Kom väl hem sisådär vid en halv 5 efter att suttit vid kebabhouse ett tag.


Igår
då så blev det jobb och det var nog mitt bästa hitills, men jag vet i tusan om jag var riktigt nykter faktiskt. Extremt glad och trevlig och tyckte det var svinkul. Dock var jag väldigt seg den sista halvtimmen.

Mötte sedan upp Josse, snacka i två timmar, tog en mjukglass på ritas och hade det trevligt :) Sprang och gjorde lite ärende och sen gick jag till Harrys där Malou, Loffsan och Gruff satt. Hem till Malou och se idol. Satan vad jag kommer sakna hennes soffa :/ Sedan drog dom till pims och jag hem eftersom jag var svinhungrig. Hämta Mamma vid 10 sen satt jag bara vi datorn resten av kvällen. Och ja, just det jag såg det vi spela in också.

Idag blir det modevisning på torget, Frida ska ju gå så det måste man se, kul :D Köra Sofija till Tibro och vid 16.15 börjar jag jobba och det blir även en stängning idag på donken så ja, det är min dag det. Måste skynda nu ändå för ska ta bussen in kvart i och möta upp Malou och Sofija.

Oj, det blev betydligt längre än jag hade väntat mig, hoppsan.








Kommentarer
Postat av: Frida

Jag var faktiskt också med på Harrys ;D

2009-09-29 @ 11:19:20
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0