489324-203

arg på pussen

Den som nu undrar vad tusan pussen är för nåt så det det min bil som kallas så. Reg nr är nämligen pus så jaa, det är där det kommer ifrån. Vilken skit kväll/eftermiddag. Var på sigges och lämna lite filmer och tog med mig en ny wallander hem. När jag skulle åka därifrån så stod nåt pucko ivägen så blev krångligt att komma ut men iaf, pussen blev förbannad eller nåt och sa emot för nu ville hon inte lägga ur växeln och ingen backspärr behövdes. Och ja, allting var allmänt konstigt. Hade förövrigt 5 min tills jag börja jobba så där satt jag som ett fån. Som tur var hade jag Malou där så kunde låna hennes bil bort till jobbet.. Men hur ska jag nu klara mig utan bil är tänkte? Kan inte leva utan min puss. Bilskrälle! Ska kolla med Robert om han kanske kan kika på det, i hope. Är ju bilmekaniker men har man ingen verkstad eller verktyg är det lite svårt :/

Kom igen pussen, svik mig inte.

Pussen i egen hög person ;)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0