489324-203

Tiden i Stockholm

Kan ju först säga att stockholm är inget för mig och jag tänker inte flytta dit, det är helt enkelt bara för jävla stort och jag gillar det inte. Skövde är ganska lagom i storlek och det gillar jag. När vi kom dit mötte vi Malou och gick på stan en sväng. Mötte sedan upp jessica där vi skulle sova. Sedan tillbala till Malou och Loffsan och käka burger king.
Vid 6-7 åkte vi iväg mot Solna och råsunda där vi skulle se sverigematchen. Var riktigt kul ändå att stå där och se matchen. Dock inte bästa platserna, ville stå i klacken men det ska vi nog fixa nästa gång + att vi ska gå på sommaren. Blev 4-1 till sverige tillslut och det var skönt. Man blev så varm varje gång dom gjorde mål, man dansa och hoppar så. Efter matchen kom Malou och Loffsan tillbaka eftersom det var bara jag och Sofija som gick på den.
Ramla dessutom när vi skulle springa och skämma ut Malou och Loffsan. Aj säger jag bara. Tummen mår inte så jävla bra och min kamra är sönder, hade den i handen. Hoppas för gudskull att den går på försäkringen om jag nu har nu också vill säga. Haha.
Blev en sväng på medborgarplatsen men var inget att ha så jag och Sofija åkte hem.

Igår så blev det upp tidigt och ta tåget hem vid 11, skulle ju jobba så var tvungen att åka hem, tyvärr. Jävligt tråkigt. Hann inte alls träffa min Malou mycket. Men hon tog hand om mig så, tack sötnos. Du betyder så jävla mycket och jag saknar dig minst sagt. Men du kommer hit om 2 veckor och det är underbart<3 Väl i skövde sen fick man skynda sig hem, första fräscha till sig lite och sedan hämta Benita vid skolan för hon skulle vara med mig på sigges idag. Var sjukt jäkla trött på jobbet men gick ändå, Benita var så snäll och hjälpte till. När jag sluta vid 22 så blev det fort hem och sen vidare till Sofija för utgång. Blev bogrens och det var helt okej ändå :) Dock nykter men fick väl gå iaf. "Den" som jag trodde skulle vara där var aldrig det och måste säga att jag blev besviken.

Nu ska jag iväg och jobba strax. Börjar om en halvtimme och inte sminkat mig eller nåt, så får väl rappa på lite. Usch, trött och ont i tummen har jag. Eller jag har typ ont i hela kroppen. Det suger getpung...








Kommentarer
Postat av: Malou

kärlek på dig <3

2009-10-16 @ 17:55:07
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0