489324-203

Så lätt men så jobbigt.

Nu är jag utvilad och det är så skönt. Somna ju igår mellan 17-19 efter jag hade vart och jobbat, var så trött. Loffsan kom ju hit sen och så åkte vi och hämta Sofija vid tåget och sen var vi hos henne till 2 eller nåt.
Somna så gott sedan när jag kom hem, vakna inte från 11 imorses och har sedan dess hjälpt mamma med hennes CV, fyfan vad det är jobbigt att skriva CV. Nu blir det mat så är det tänkt att jag ska hinna bort till Sofija sen och vid 18 börjar jag att jobba och idag blir det en stängning.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo sweetheart! Allt bra med dig idag? :)



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D



Kramar

2009-10-12 @ 14:50:37
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0