489324-203

R

Mysigt var det iaf, fast kanske fel.. Vem vet. Hände dock inget. Efter jobbet igår så åkte jag iväg och träffa R, det var ett tag sen nu så det var mycket trevligt :) Somna även där så fick gå upp vid halv 7. Konstigt nog så var jag inte speciellt trött. Men la mig ändå när jag väl kom hem. Men sov aldrig så bra så gick upp kvart i 10 igen. Känner mig ovanligt pigg och det är nice :)

Om en timme börjar jag jobba och denna dagen är min kortaste dag denna vecka. 11.30-18. Riktigt skönt faktiskt :) Ska sedan iväg till Väring och träffa Blomberg är tänkt. Måste planera lite inför lördag känner jag :)

IDAG KOMMER MALOU OCKSÅ, SAKNAT DIG SÅÅÅÅÅÅ<3








Kommentarer
Postat av: Malou

hahahahaha! FIN BILD !!!! fast jag kanske kommer imorn ist, beror på mina män. och det går inte så bra :) haha

2009-10-28 @ 10:51:26
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0