489324-203

Helgen försvann lika fort som den kom

Fattar inte hur fort helgerna kan gå. Helt sjukt! Haft en ledig helg och det har vart äckligt skönt :) Ska berätta lite fort om dagarna. Har inte vart typ själv en minut så har inte kunnat skrivit nåt i bloggen.

I fredags var det först jobb mellan 10-16. Har mått bättre men gick ändå bra :D Var meningen att jag skulle parta i väring men hände lite saker som gjorde att jag inte palla. Så var med tjejerna istället, såg idol, satt på voda en sväng och bara va. Sprang runt på lekplatsen här också och sen sussa vi så gott hos mig :)


Lördagen blev så att Loffsan lämna oss för att jobba. Vi såg klart på filmen, käka, sov och bara tog det lugnt. Hämta Loffsan på jobbet vid 4 och hämta grejer, fixa lite filmer från sigges och så :)
Blev tacos hos mig och sedan börja vi göra oss iordning för utgång. Jimmy kom förbi och förfesta med oss också. Åkte in vid halv 12 till stan, jävla skit regn säger jag bara. Blev voda och sitta där och snacka med folk. Var väl som det var helt enkelt. Haft bättre utgångar om man säger så! Sedan blev det ju så att jag och Sofija åkte hem till mig, käka pommes och såg film för att sedan ennu en gång somna tillsammans :)




Idag, söndag så kom Loffsan inrusande på morgonen för att göra sig iordning. Jag och Sofija låg utslagna i sängen.. Sedan lämna även Sofija mig för att åka på kalas. Loffsan kom vid 5 igen och vi hämta då Sofija, åkte hem till Loffsan och såg Mammut. Både jag och Loffsan höll på och somna men vår lilla fjant såg allt till så att vi inte gjorde det. Blev tve resten av kvällen. Körde sedan hem Sofija och jag åkte hem och åt, var så jävla hungrig så jag hade ont i hela magen. Hemskt ju.








Kommentarer
Postat av: Malou

sweet helg dude! Vad fin Sofija är i håret !!

2009-10-05 @ 10:23:38
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0