489324-203

Helgen börjar alltid med en torsdag

En timme kvar tills jag ska stå på sigges och vara trevlig, sigges är riktigt soft :) Like it! Kan även ha mina partykläder på mig + att jag slipper lukta donken när jag ska ut. Det gillas verkligen. Innan ska jag möta upp Ch bara så han kan få sin jacka som legat i min bil ett bra tag.

Efter jobbet vid 22 kommer mamma och hämta mig och sedan blir det vidare till Sofija där jag, hon och Loffsan gör oss iordning för utgång. Frågan är ju om det blir husaren eller bogrens? Bogrens har ju ändå höstpremiär + att jag vill se taket. Alla säger att det är så mysigt. Men får väl helt enkelt se vart det är mest och roligast folk :)

Men alkohol-tarmen kommer må prima idag, det kan jag lova. Sprit & Cider tillsammans, komemr bli kanoners. Vi ses ute i dimman gott folk!

från förra torsdagen








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0