489324-203

Fyller år imorgon

Det känns verkligen inte något speciellt längre med att fylla år. Sen att 19 är världens kassaste ålder också är väl sådär kul :P Imorgon har jag fått ledigt från jobbet med. Så ska umgås med mormor och morfar för sedan åka till pappa och Nina på eftermiddagen och där vi ska ha kalas vid 6. Åker hem på onsdagen eftersom jag jobbar då sen igen. Ska hinna att byta vinterdäck också när jag är hos pappa. Lika bra att få det gjort känner jag :)

I helgen var jag hos pappa eller fram till lördag kväll för då åkte jag hem till skövde för att festa. Inte allt för fel det :) Blev party med boysen, saknar er som fan! Sov även sen hos Felix. Skönt att få snacka lite med dig :)
På lördag dag iaf så var vi i gbg (jag, Nina och Pappa). På förarutveckling med michelin. Skit kul, fick köra BMW och testa hur det är att åka med rätt luft tryck i däcken och fel lufttryck. Testa en bana och sen blev det broms test och sist men inte minst fick vi åka på gbgs city-race bana. Det är inte alla som får det :D Blev lite info om däck och sådant också. Nice :)

Igår gjorde man ju inte allt för mycket. Låg hos Felix hela dagen, kolla film och så. Iofs vi var på san Marino och käka men det var allt. Var sedan hemma vid 8, thats all.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0