489324-203

Fredrik Persson

Jag kände honom inte direkt väl längre. Men alltid när man träffat honom har du vart sådär hel störd och det var alltid roligt att skoja med dig. Jag kan fan inte fatta att du är borta.

Snacka ju med honom förra veckan lixom. Mobba han för att han var inne på donken tre ggr i rad och allt. Stod och snacka som fan och det var bara som vanligt och sen att man ses bara sådär och snackar igen.

Var en arbetsolycka, han fasna tydligen i en borr på cementa igår kväll. Men tycker det är så sjukt tragiskt endast 20 år och ja, det känns konstigt.

Den där spralliga och lite störda eller mycket störda Persson, det är så jag kommer minnas honom. Vila i Frid säger jag bara.

Friberg, Jag, Persson och Erika

Totten, Erika, Friberg och Persson

Det var dom enda bilderna jag hitta på honom. Detta var från 2005 nån sen sommarkväll när vi drog runt på stan. Jag hade fått jätte sår på fötterna och blödde som fan. En kul kväll minst sagt.









Kommentarer
Postat av: Frida

Vi får hoppas att han har det bra där han är! Och minnas honom precis som han var!

Vila i Frid

2009-10-07 @ 13:50:56
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0