489324-203

Enda planen - jobb

Nu är jag mätt och belåten och har även gjort min matlåda inför idag. Kommer ju jobba först på sigges i tre timmar, 13-16. Ta över Katarina en sväng. Sedan börjar jag 17 till 21.30 så kommer ju inte hem emellan så måste göra klart allt nu. Känner mig sådär äckligt trött nu med så vill helst bara lägga mig igen. Pappa ringde ju och väckte mig.

Har dessutom inte jobbat på donken på 4 hela dagar, det känns fan lite skumt. Det är inte vanligt att jag är ledig en så lång tid därifrån. Haha.

Så med andra ord så har jag inte så mycket planerat denna dag förutom jobb. För nu är det nya friska tag på den nya vecka. Är bara att köra på.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0