489324-203

Dåliga vanor har vi tyvärr alla.

Varför ska jag alltid bli hungrig såhär på natten, inte konstigt att jag lyckas gå upp i vikt =/ it sucks. I vilket fall som helst så har jag jobbat idag och jävlar vad äckligt segt det har gått :( ville bara slå ner skiten. Haha! Inte så illa kanske men jobbigt var det.

Och jävlar vad det regnar ute, jisses! Var bara tvungen att säga det när jag kom ihåg det.

I vilket fall som helst efter jobbet så blev det en snabbis hem innan loffsan kom och vi åkte in till stan. Även köpt skor idag med, ett par glitter skor. Sicka partyskor. Haha! Hittat ett par vinterskor jag vill ha också men dom kostar 1200 men kanske ändå är värt det med tanke på att jag kan ha dom ett tag. Sjuukt snygga :)

Efter stan så åkte vi till hennes mormor och morfar och såg på en film, balls out. En ganska så dålig film måste jag säga. Inget jag direkt rekomenderar om man säger så.

Men nu tänkte jag krypa ner i sängen för ska upp vid 10 imorgon tänkte jag, eller ja, jag ska se på parlamentet dvd innan. orka inte se allt igår. Men godnatt på er :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0