489324-203

Bilder från två olika dagar.



Eftersom Sofija är så seg
;) så får jag lägga upp några bilder själv och betydligt sena är dom :)

Denna bilden är ifrån en sen kväll hos Sofija. Eftersom jag skulle fylla 19 några veckor senare så fick jag 19 sugrör i ett glas med oboy. Och jävlar vad svårt det är att suga upp det!

En söt liten knäckemacke fick jag också.

En sen kväll efter en utgång. Sofija och Jag<3

Vi skulle ut och möta Pontus men tagit av oss, så nåns idé var att ta på oss påsar, som byxor :S Fråga mig fan inte varför.. Gick bara sönder och var inte alls bekvämt.

Sofija & Loffsan

Hon är vig som fan ju ;)

Det var några av några bilder som blivit den senaste tiden.









Kommentarer
Postat av: Loffsan

Det är bra att du tar tag i saker verra :)<3

2009-10-26 @ 18:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0