489324-203

Ullared - ett skratt som förlänger livet

Hahaha, satt och kolla på ullared på 5an nyss, eller mamma spela in det för kände att jag var tvungen att se det. Har ju trots allt vart en tradition att åka dit minst en gång per år och man är ju tydligen inte själv minst sagt.
Men jävlar vad jag skratta åt vissa. Jag skratta så jag grät. Dom där göteborgskärringarna var ju bara för härliga. Men folk är verkligen helt tokiga. Jag tyckte det var dyrt med 2000 som jag handla för. jag kan ju slänga mig i väggen med hon som räkna med 50 000:- Det är ju sinnessjukt.
Men ullared i alla sin ära, billigt och bra. Man har minst sagt roligt när man är där, det är en sak som är säkert. Alla bör ha åkt dit en gång iaf. Dom har i princip ALLT!









Kommentarer
Postat av: Malou

härliga? tyckte dom var helt dumma i huvudet. bra jobbig va den blonda..

2009-11-03 @ 15:48:19
URL: http://skovdeglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0