489324-203

Tjejerna

Som vanligt sov jag länge, idag blev det till kvart i 12 då Malou ringde. Visst, vakna jag innan men somna såklart om. Nu ska jag in strax till stan för att träffa Malou. Lite Malou och Veronica tid. Bara vi en gång innan hon åker. Det behövs, för mig iaf.

Igår hade vi tjejkväll med att vi titta på handboll ifk, dom vann. Woho, men spännande som vanligt i slutet. Sen blev det Kebabrulle,-pizza och-talrik.. Och två filmer, brüno och borta bra, hemma värst. Båda var väl sådär tycker jag. Åkte sedan hem vid 2. Sådär är anledningen till att jag sov länge idag.

Vid 5 väntar dessutom jobb till 9. Då var man tillbaka till arbetet igen, skönt med en dagsledighet iaf.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0