489324-203

Stängning i all sin ära

Var fortfarande kvar hos mormor och morfar idag. Morfar fyllde 74 idag så blev lite sång och paket. Smörgåstårta och tårta blev det redan i lördags så inget speciellt idag inte, i mat väg. Åkte iväg innan mat till överby och köpte mig en gul klocka från jet set. 700 spänn, hejdå. Lite ångest för en klocka, som är dessutom är gul, men jävligt cool :) jag gillart!

Vid 3 blev det fika och sen iväg vid halv 4 hoppa vi in i pluttbilen och åkte hem till skövde igen. Börja nämligen jobba klockan 18 och körde stängning med Ninni och Hamed. Alltid trevligt. Jag gillar faktiskt stängning, det är ganska skönt och jag är ju van att vara vaken sent så blir knappt aldrig trött. Som se nu, klockan är redan kvart över 3, inte bra? :O

Ska upp vid 10 imorgon för vid 12 så blir det lägenhetsvisning med Loffsan. Spännande ändå, jag vill så gärna flytta men på ett annat sätt vill jag bara bo här hos mamma i flera år till men finns ju en stor idiot grej som hindrar det :( fan vad det suger.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0