489324-203

Saturday, day and night.

Godkväll
Hela min dag har bestått av jobb. Gick upp vid 10, käka frukost med mamma och sen fixa vi lite med datorn. Men vid halv 1 så börja jag jobba och man kan väl säga att vi hade våra ruscher då och då. Haha. Men en kul dag på jobbet har det ändå vart :) Äntligen vid 22 fick jag sluta tyckte det ändå gick fort så det var gott. Dessa långa pass går så mycket bättre än dom korta. Dessutom massa pengar, det gillas mycket vill jag lova :D
Hade ingen stress hem sen, eller egentligen hade jag det men jag orka inte stressa. Stod ju i valet och kvalet om att festa eller inte. Men kände ändå när jag sluta så sent så är det ingen idé + att jag jobbar imorgon igen. Kör på party nästa helg och då jävlar :D

Nu sitter jag bara på att Loffsan och co ska höra av sig så ska jag köra in dom till stan och sen ska jag iväg till Ryd en sväng och hälsa på Thomas som har fest :) Men tror det blir tidigt hem ändå, känner att man är trött. Sömn är verkligen underskattat. En hel dag i sängen är fan så gott ibland :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0