489324-203

Sanningens ögonblick

Stod i duschen och insåg att jag kan inte fortsätta att leva såhär egentligen. Mitt liv går ut på jobb och fest. Det är egentligen det enda jag gör känns det som. Man slutar jobbet, går ut och festar och upp och jobbar dagen efter igen. Det är inte så jag vill ha det.

Så nästa vecka på måndag, den 9 november så går jag och Loffsan in i en vit månad, eller det blir mer än en vit månad men nu säger vi det. För nästa gång vi får festa är den 25 december, det vill säga juldagen. Tyvärr kommer jag få göra ett undantag kom jag på nu eftersom jag har bokat in mig på en fest som kostar pengar och allt så ja.. Men vi ska ha ett straff så då får jag ta det straffet. Nån som kan komma på ett bra staff om vi inte lyckas hålla oss från drickan?

Inte nog med att vi ska vara nyktra och tråkiga (nej, det där sista mena jag inte, vi kommer vara skit roliga iaf) ska vi börja träna. Ut och gå var och varannan dag och lyckas börja på gym med kanske. och nu kanske man lyckas spara en del slantar med.

Sista men inte minst ska vi verkligen ta tag i vår lägenhetsletande. Skövdebostäder och dessa större föreningar kommer man inte lyckas få nåt av på ett tag. Så vi ska gå privat istället och se vad vi kan finna. Nu måste vi finna nåt.

En ny start behöver vi båda, något rikare kanske vi blir och förhoppningsvis något kilo fattigare.
Önska oss lycka till, vi kommer behöva det tror jag!

inget mer sånt där festande. over and out.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0