489324-203

My day.

Fick dra mig upp vid 11 tiden idag. Åkte iväg till Sofija där Loffsan var och så hämta vi upp Malou. Blev en sväng på stan, inhandla en rouge från mac up store och sen vid 3 vinka vi hejdå till Sofija som skulle till Oslo för några dagar. Efter det åkte jag till Elins och köpte min pajlett kavaj. Så fin :) Vid 4 börja jag jobba på sigges och där befann jag mig hela kvällen. En hel del att stå i som vanligt. Ingen ro, ingen vila. Nu när jag sluta vid 10 kände jag mig jävligt trött och sitter här i sängen och kan inte bestämma mig om jag ska ta på mig nåt lätt och dra med Loffsan och Malou ut på krogen eller om jag ska ligga kvar och sova. Återstår att se :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0