489324-203

Min söndag det!

Tiden på jobbet kändes allt annat än värt. Det var extremt lugnt och det är så sjukt tråkigt när det är så speciellt eftersom man måste lixom vara allert hela tiden. Man måste hitta på något att göra och ibland är inte det, det lättaste vill jag lova. Iaf när jag sluta vid 22 åkte jag iväg och hämta Malou, Loffsan och Sofija så vi kunde krypa ner i soffan hos mig med en film och chips med dipp :) Mysigt. Dock var filmen sådär, jävligt förutsägbar och ja, inget direkt att rekommendera ändå. Körde sedan hem dom och nu sitter jag här.

Men måste ju tilllägga att jag är bra blind ibland, sprang runt som en tok här hemma nyss och leta efter min dosa till banken men nehe, hitta den ingenstans, och vart tror ni den ligger sen då? Jo, mitt framför näsan på mig, alldeles bredvid plånboken.. Seriöst, hur blind kan man bli :S

Kanske ändå är dags att krypa ner eftersom jag ska upp och jobba vid 11 imorgon dock jobbar jag bara till 14 men ändå. Viktiga saker efteråt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0