489324-203

Man kan ju bara önska

I need your body.. mums
Då var det torsdag igen då, och det innebär då jobb på sigges vid 16 till 22. Först nu ska jag sminka mig och fixa håret för att dra mig vidare till Frida och då ska vi även iväg och titta på kamera. Blir seriöst förbannad på att inte ha kamera, så jävla störande. Massa fester och kul saker som händer så kamera är ett måste dom närmaste helgerna.
Om det blir någon utgång ikväll återstår att se, men blir tyvärr nyktert för mig igen, jobbar länge imorgon. 11.30-21.30 och pallar inte riktigt vara bakis det passet. Kör stenhårt på lördag istället när 75års festen är.




Bilder ifrån tisdag natt när vi spela twister. Skojskoj.







Nu är Malou påväg till Aussie också, 90 dagar borta. Buhu :(

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0