489324-203

Malou försvann igen

Inatt sov Malou här. Klockan hann bli 4a innan vi kunde sova men finns ju så mycket att snacka om så det är väl inte så konstigt. Sjukt jobbigt att gå upp bara, usch.. För skulle in till stan lämna av Malou så hon kunde fika med Niklas. Medans gick Loffsan, Jag och Sofija på stan och fixa lite och sedan hämta vi Malou en timme senare. Lämna av henne vid tåget där hon fick sin present. Sötnosen blir ju 19 imorgon<3
Efter det så gick jag och Loffsan till presto och tog en sallad, riktigt god var den :) Lätt att jag kommer dit igen och äter den!

Mindre än en timme innan jag börjar jobba, så får väl ganska snart börja byta om och göra mig iordning. Blir jobb mellan 16-20.45 och efter blir det nog en sväng till Rebecka och sen promenad med Loffsan. Måste ut och röra sig.








Kommentarer
Postat av: Loffsan

gillar :)

2009-11-10 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0