489324-203

Jag kan om jag bara vill

Nu har jag fixat bilen också, stolt jag är. Trots att jag gått fordon i tre år så kan jag otroligt lite men kan nog bero på både klassen och att jag inte hade någon motivation. Klara mig med bra betyg ändå men kanske inte den kunskapen jag önskade.
Igår strula bilen när jag skulle till jobbet, det var växelspaken igen! :/ Det är en bricka som sitter så man kan få i backen med hjälp av backspärren. Hoppas det inte upprepas men det återstår ju och se nu. Vet iaf hur jag ska göra nästa gång. Men klara mig själv denna gången utan att ringa en enda gång till pappa. Stolt! HAHA.

Förkyldningen håller i sig, usch, jag hatar. Tur att man är ledig idag så man kan försöka bli lite friskare. Imorgon är det bara sigges också så det är ju skönt. Värre att stå på donken tycker jag.

Grattis till Nina som fått jobbet som platschef på flera stationer istället för i bara vänersborg. Kommer blir skit bra(Y)







Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till henne , fan va roligt för henne :)

2009-11-04 @ 22:25:39
URL: http://fsomifrida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0