489324-203

Hos Pappa och Nina

Lördagmorgon. Eller egentligen är det ju lunch-tid men ändå. Vid 9 gick jag upp så jävla trött har jag nog knappt aldrig varit men upp kom jag och jag var förvånad. Men tänkte ge pappa frukost på sängen, visst är fars-dag imorgon men är inte här då så fick ta det idag. Blev lite frukost på sängen och gav honom en chocklad ask. Gick och sov en stund igen sen och vakna vid halv 12 tiden. Skönt. Kommer vid 3 tiden bege mig hemåt igen för börjar jobba 16.45. Sen ikväll är det meningen att det ska bli utgång men jag vet inte om jag kommer att orka det för är fortfarande dålig :/ Så får väl se helt enkelt!

Igår så var det himla stressigt efter jobbet när jag skulle försöka hinna med allt. Blev möte på sigges vid 17 och sedan kvart i 6 åkte jag iväg till Nossebro för att äta på calzone med några från rallyklubben. Var skit gott och gratis är ju gott :D Vid 22 åkte vi hem. Kolla på änglar och demoner och sen somna så gott.

Men nu är jag faktiskt hungrig, får se om jag kan få nåt i magen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0