489324-203

Helgen, lite smått och kort

Håret står åt alla håll och jag känner mig allmänt äcklig. Måste seriöst ta en lång dusch. Har inte orkat gjort något sen i lördags typ. Då jag hade min fest och jag blev nog fullast av oss alla. Jag hade kul, tror jag :D Haha. Nemen, kul att typ alla kunde komma och såklart var det extra roligt att en speciell person kom :)
Vid 11-halv 12 tog vi taxi in till stan där vi gick in på bogrens. Dansa och hade kul tills 3 då det stängde, sedan va jag med Blomberg och gänget innan stackars mamma fick hämta mig. Inte lätt när man inte skulle komma hem annars.

Dagen igår, var hemsk. Fick ju städa, så hemskt. Men mamma och Loffsan hjälpte mig men sen när det var klart så gjorde jag inte mycket annat än att ligga i sängen. Var typ hels slut så ja.. Visst vid halv 12 på natten åkte jag till Loffsan och vi tog 1½ halvs timme promenad. Det var mycket behövligt för oss båda.

Idag så vakna jag så fint vid 11 ungefär. Tog en frukost och satte mig här. Tänkte hoppa in i duschen strax och fräscha till mig för klockan 16.15 börjar jag jobba och då är det till stängning jag jobbar. Kul :/ Not!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0