489324-203

Har gjorts och skall göras

Jobba på bara ett, två... Usch, det suger så att behöva jobba när man är sjuk men inte har man råd att vara hemma iaf. Idag så blev det jobb som vanligt på sigges. Malou och Loffsan var med i början och sen hade jag lillasyrran med. Hon hjälpte mig så snällt fram till halv 9 då mamma kom och hämta henne. Var tänkte att jag skulle gå ut, nykter. Men eftersom jag mår som jag mår så vill jag spara mig tills i helgen så jag kan bli bättre och kunnna göra allt.
För hela helgen är det jobb + att besöka pappa imorgon och gå på middag med några från rallyklubben, sen festa på lördag om man mår bättre (som jag verkligen hoppas på) och sedan en fika med Rasmus på söndagen :) Kan nog bli en ganska bra helg om man tar bort jobbet och förkyldningen :)

Men nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng, lonley.... och kolla på den andra Johan Falk filmen. Blir nog att någon godis slinker ner med. Ibland har man det ändå bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0