489324-203

Ge och Ta

Fan, jackan jag ville ha fanns inte i min storlek i den färg jag vill ha. En stor suck. Men ska nog gå in imorgon och be dem skicka den från nån annan butik i sverige. Inte fan orkar jag åka och runt och hitta en sådan själv. Lite service ska det allt vara.

Eftersom det inte blev som planerat efter fikat med Rebecka, förövrigt var det jätte trevligt med en fika. Få snacka utanför jobbet lite, speciellt eftersom det kan vara svårt att prata mer seriöst då. Så vid 8 åkte jag bort till sigges och hämta hem 3 filmer. Så precis kollat på den nya wallander "Läckan" med Mamma och Benita. Den var faktiskt sådär, inte än av dem bästa direkt men funka :)

Nu ska jag försöka hjälpa min kära vän här som har hjälpt mig så snällt tillbaka. Tur att jag har honom. Kram på dig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0