489324-203

Det är soft!

Har kommit på en bra sak, tycker jag iaf. "This is it" med mig? Intresserad? Hör av dig!
Jag kan ju bara hoppas på det bästa. Klart man blir besviken. Men satsar man inte så vinner man aldrig något heller.

Jobbet idag var rent utsagt hemskt. Jag orka ingenting. Gick som i en dimme, var inte alls kul iaf... Tänk om man bara fick komma bort en vecka. Skulle typ gråta av lycka. Eller vinna så mkt pengar så man kan säga upp sig och bara göra det man tycker är riktigt kul :) Dock blev det en liten promenad med Loffsan. Rensa tankarna lite och så.
Nu sitter jag här med datorn på magen och ligger i sängen och har det soft :) Lyssna på musik också och försöker lösa lite problem. Men snart blir det väl en film skulle jag tro. Vilken dock? :/








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0