489324-203

dagens!

DAGENS VILL HA: Ett par svarta kilklacksskor!!!
DAGENS KLÄDSEL: Just nu, morgonrock. Muma!
DAGENS FRISYR: Sletet nersläppt
DAGENS LÅT: They don't care about us med Jackson
DAGENS PLANER: Säga hejdå till Malou och jobba.
DAGENS SAKNAD: Någon att hålla om
DAGENS DUMMASTE: Att mamma städa toaletten så när jag satte mig så blev jag helt blöt om rumpan :/
DAGENS MISSLYCKANDE: Att komma upp tidigt
DAGENS DROG: Längtan efter lön och lägenhet
DAGENS KÖP: Jag är rik än så länge idag, inte köpt något än
DAGENS GODIS: Inga sötsaker idag
DAGENS MAT: Lite frukost, macka och fil.
DAGENS HUMÖR: Helt enkelt bara bar
DAGENS CITAT: Inget än, jag VAKNA ju nyss :O
DAGENS ROLIGASTE: Kan ju ta något från igår eftersom det inte hänt nåt roligt idag fast tekniskt sett var det idag, inatt vid 2 när jag, Loffe och Balou spela twister och Loffe la av en riktig PRUTT!!! HAHA.
(jag har seriöst ont idag)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0