489324-203

Sova kan man göra när man är död.

Jag är helt äckligt trött, blivit lite sömn de sista dagarna men har annat att göra än att sova så det får jag ta sen. Måste plugga nu inför filmhistoria provet.

Idag var det myn-prov och det gick okej tror jag, elelr ja, gissa typ på alla men kändes ganska logiskt på de flesta men får väl se hur det går sen :) Efter det så blev det iväg till verkstan där jag inte gjort ett skvatt. Läst lite och tat det lugnt. Var även på banken och som tur är så får dom in så jag kan växla på torsdag em. Efter skolan åkte jag och Blomberg till donken "jobbet" och käka. För sedan vid 5 börja jag att jobba. Men var himla lugnt idag faktiskt. Sluta redan vid 19.45. Skönt det.

Men dags att plugga..


5 fucking days left!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0