489324-203

Skit väder

Idag är det inte direkt fint väder, jag som tvätta bilen och allt och nu regnar det. Vad roligt :/ Ska även idag försöka hitta vad det är för äckligt som luktar i bilen, nåt dött verkar det vara. För fyfan vilken stank det är. BLÄ! Men först blire skolan med natur där en inlämning skulle in men som jag inte fatta hur man la in på fronter :S sen blir det svenska prov men det ska väl inte vara direkt omöjligt att fixa eftersom vi vet vilka frågorna är. Sedan idrott och jag hoppas verkligen att vi ska vara in för har inga skor och det är kasst väder.
Efter skolan måste jag gå och växla mina pengar, packa det som jag tvätta igår och ja, det är mycket grejer som ska hinnas med idag helt enkelt.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0