489324-203

Mot sthlm idag.. en futtig dag kvar!

Nej, jag har fått ont i halsen, jag vill verkligen inte ha det nu när jag åker iväg. Fan :(
Idag blire iaf skolan först med religion och sen är projekt & företagande inställt så har värsta långa rasten för att sedan ha mega pass med natur. Efter det blire hem och packa det absolute SISTA! Jag börjar nog få lite resfeber, usch.. Vill bara ligga kvar i sängen. Men men, detta kommer nog bli jäkligt skoj har jag en känsla av :)
Vid 5 så ska jag och mamma ta en fika för att sedan möta upp Loffsan på rese vid 7, då tåget sedan går kl. 19.27 som ska ta oss till sthlm där vi sen ska sova hos Malous mamma.
Vårt flyg till Alanya går sedan vid 9 tiden så vi har hela dagen på oss där nere sen, är ju inte överdrivet lång flygresa som tur är :)
Har lite små panik att min väska väger för mkt, den vägde exakt 20 och sen plocka jag ur lite så nu väger den 19, men är dom så exakt?! hum.. kommer ju aldrig lyckas att ta med nåt hem då, suck.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0