489324-203

Hemmafrun

Känns som jag bara ska göra massor saker som mamma brukar göra och det är väl med alla rätt som jag nu ska hjälpa henne lite men det är ju dock bara för att hon inte är hemma.
Har en så länge lagat mat och diskat, sen väntar tvätten vid 7 (försöka mig på städning och pluggning om jag får nån ork, tror dock inte det) och sedan vid 8 ska jag också hämta Benita ute på ridskolan.

Skolan idag gick ganska fort ändå, gick igenom lite inför ett prov vi ska ha på måndag. MYN-prov, kolla vad vi har lärt oss på 3 år, är rädd och ganska säker på att det kommer att gå åt helvete :( Sen sluta vi så snällt vid halv 3 när vi hade städat lite.
När jag kom hem så blev det en timmes promenad med Anna och är alltid så underbart att träffa henne. Bästa tjejen lätt. Vi kan verkligen prata om allt och har såå kul tillsammans. Synd att vi inte ses mer men hoppas på att det kan bli ändring :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0