489324-203

Hårt inför Alanya

Nu är det ungefär 1 & ½ vecka kvar tills jag, Malou, Loffsan och Sandra drar oss bort mot ALANYA i en vecka. Det ska bli så sjukt underbart. Dock är inte min kropp gjord för en vecka där nere och vet att jag skulle vara duktig och träna men ej blivit så, så blir verkligen hårt nu den sista tiden innan jag åker. Kanske kan gå ner ett kg iaf :P

Idag hade jag en sån hemsk huvudvärk när jag vakna så palla inte gå till skolan och speciellt sitta där och inte göra ett jäkla skit när jag är klar med ALLT! (i verkstan) men efter sovit ett tag och bara tagit det lugnt så mådde jag bättre så kunde gå ner till gymmet i en timme och körde för fullt, helt slut i kroppen och sen blev det 10 min solning för var så varmt så palla ej mer. Men nu efter en kall dusch och mat i magen så mår jag bra igen :)

Ikv, 18-22 blire att stå och sälja massa burgare. Riktigt surt är en sak att det fanns MASSOR av lediga tider just den veckan jag ska vara bort i Alanya. Är det inte riktigt typsikt. Haha! Får hoppas jag får mkt tider i sommar eller ett till jobb (ett heltidsjobb vore ju inte fel heller, typ på lagret/reservdelar på nån bilmek?) kan ju alltid hoppas iaf.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0