489324-203

Blir inte alltid som man har tänkt sig, men som denna gång blev det bra iaf! :)

Det var valborg igår och man var ju inte nykter nånstans direkt. Börja hos Felix med typ 15 pers. Var där en halvtimme sen drog vi alla till Anna Morgan, var meningen att vi skulle vara där hela kvällen men ändrade planer med folk som stack osv. så blev att jag och Jessica gick in till stan och skulle in på husaren, men blev fastklämda i kön i 20 min och sen inte kom in. Det sög. Mötte Ludde mfl på rese och Jessica åkte hem, jag vill inte att min kväll skulle sluta vid 12 så jag hängde med killarna till bogrens var det en stund, gratis är gott! Gick vidare till husaren för att se om jag hitta nån jag kände, som tur var, var det ingen kö til husaren och denna gång kom jag också in gratis. Nice! Var där en timme, träffa Malou & Loffsan<3 och massa andra kändisar också såklart. Sedan blev det efterfest hos ljung, ganska lugnt, satt och snacka och bara slappa. Av nån konstig anledning så skulle vi sova fem stycken i hans bäddsoffa, tråkigt så inihelvete. Men när sov man inatt eller sov vet jag inte men man befann sig där iaf. Mamma hämta mig vid 9 och sen har jag bara slappat, ätit och sovit på balkongen.
Tänkte visa några nice picture från igår:











Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected ღ

sv: åh, så bra då :D

2009-05-02 @ 08:18:55
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0