489324-203

3 - 30 - Studenttider

Tiden går riktigt fort nu!
Dagen började med ingen sovmorgon  :( så var tufft att gå upp idag igen. Usch, hann inte ens sminka mig men vad spelar det för roll egentligen när man är i verkstan.
Blev att göra en liten service och sen käka pizza för var riktig äcklig mat i skolan. Köpte då tårta (som jag inte gillar) bara för att Martin blev 19 år idag. Så grattis til dig! :) Innan var dags för tårta så böev det att tvätta bilen, det var välbehövligt men som vanligt så är jag kass på att tvätta bilen så blev sådär som vanligt. Lite smått blöt blev man ju med. Kul då.. Alla får spruta vatten på mig men jag får inte spruta på nån annan, snällt då :S
Efter skolan blev sängen med en gång och somna fort och vakna av Dennis som ringde så fick hjälpa han och Blomberg med frågorna till provet. Sen blev det att packa, sjukt mkt man ska ha med sig då :S Vet inte hur detta ska gå egentligen. Men det märks väl :)
Nu blire lite plugg och sen kanske en sväng förbi Karstorp och se på fulla människor, för är fest för kavelbro där ikv .

30 dagar kvar till studenten!
och 3 till Alanya.


:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0