489324-203

Ögonen går i kors

Nån viss person, jag.. är väldigt trött idag och speciellt nu. Vart i skolan idag, haft natur, svenska & idrott. Sedan blev det bara hem och plugga och sedan gick det över till städning av hela rummet. Skönt med fräsht, men inte direkt att jag hann det egentligen men aja, nu är det gjort äntligen. Kolla sen lite på tve och plugga lite mer. Har prov imrgon i natur. Suger det! + 2 muntliga redovisningar, får helt enkelt se hur detta kommer gå. Ganska intressant nästan :P Men nu ska jag nog allt krypa ner i min nybäddade säng. Så man orkar den krävande dagen imorgon. Och just det ja, blir afterwork & 90 dagars (kvar till studenten) utgång. Blir nice får man hoppas på, hoppas på bra med folk med =)

Snart åker även Fredrik, underbara Fredrik iväg till Spanien, men hoppas du får det riktigt bra. Kommer sakna dig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0