489324-203

Melodifestivalen i alla sin glans men..

..vafan var det för skit som kom två och nästan vann alltihopa. Kan nån förklara för mig vart den låten är bra nånstans och hur ser människan ut? Hänger inte med, hur kan det vara möjligt. Jag är upprörd. Men Opera låten då, joo, visst bättre än skit låten Snälla, snälla. Och kan nog gå bra, vem vet men hade helt andra förhoppningar på ett gäng ganska fula killar men en helt perfekt & grym låt. Älska 1000 miles och att jag har kopplingar till den gör den ju ännu bättre. Jaja. Nu blev det som det blev, nu får vi helt enkelt önska Malene, Lycka till!


Ikv så har jag inte titta knappt nåt på melodifestivalen, någon låt och när hon vann. Utan jag har kört runt som en idiot överallt och skjutsat boysen till förfest. Fick åka tillbaka med ölen dom glömde och 10 min senare ville dom ha mig där på förfesten så tydligen fick jag åka tillbaka och vara med på ett korv-party. Only guys. Så kan det vara! Haha, sen blev det att köra in till stan och sedan hem. Nu är jag väldigt trött och tänkte bara packa fort för att sen gå och lägga mig. Ska iväg till Vargön och vara barnvakt och sötungen Michalea. :)

Natti på er.. Fasiken, man kan ju inte sjunga med till Opera-låten, kasst! (var bara tvungen att lägga till det)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0