489324-203

I'm Sorry

Hela hjärtat värker och jag är faktiskt riktigt ledsen. Nu blev det som jag trodde och kanske lika bra det, vem vet.. Ingen  egentligen. Speciellt när man inte ens gav det en chans.

Jaja, i helgen har det bara vart jobb för min del. I lördags ett pass på 12 timmar, var av 10 jag jobba. Hade rast på nästan 2, det behövdes. Men konstigt nog gick dagen riktigt fort :) Mycket folk och goa pengar för min del, så är nöjd :D Idag har jag också jobbat men inte alls lika länge. Meningen att jag skulle åka till pappa idag, men ändrade planer så åker imorgon bitti ist, så får väl gå och lägga mig snart.
Är förövrigt ledig mån & tis. Inte fel alls :) Sen är det bara praktiken på onsdag, där jag ska vara med på ett växellådsbyte och sedan hem fort som fan för då ska det firas 100 dagar kvar till studenten! Riktigt nice! :D

Men nu känns sängen rätt lockande så god natt..






Kommentarer
Postat av: LINDA | ddisconnected

sv: samma här :)

eller hur ;O vad ska hon i högerstolen att göra? :O

2009-03-02 @ 07:14:11
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Sabina Delanie

VERY NICE BLOG :)



Many hugs Delanie!!!

2009-03-06 @ 00:17:05
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0