489324-203

Helgen

Inte skrivit på ett tag nu, men har bara inte blivit av. vet inte varför bara.
I torsdags så blev det utgång med Malou & Hanna, var himla kul, blev både bogrens och husaren och sen en rejäl snöstorm när vi pölsa hem :P Skulle sova hos Malou men hon försvann så fick sova hos Hanna ist.



På fredagen så såg inget direkt ljust ut. Inga nycklar och inga saker men löste sig tillslut ändå. Blev sedan att jobba och efter det vara med Felix, Blomberg & Eric. Jag var nykter denna kväll så fick vara chaffis åt pojkarna, hamnade på krikelin och var där typ hela kvällen, träffa en del folk. Kul, fick även bli några vändor till väring och så. Tillslut hemma vid 9, ganska jävla trött. 
 
Igår, lördags så blev det att jobba igen och jävlar vad mkt folk det var. 9000 på 3 timmar är ganska bra ändå, men det går mer. Bara det kunde vart lite mer ös hela tiden, fast ett tag var det rätt bra med folk asså. Shit! Sen till min stora förvåning så kom Fredrik hit på kvällen, ganska oplanerat och allt men väldigt kul. Bättre så än bli besviken och bestämt nåt. Skit kul var det iaf att få se dig igen :D Har allt saknat dig. Men lycka till i sydafrika, håller alla tummar! Blev en kebabtalrik, godis, robinson och mys :D En bra lördag!

Idag, söndag så har jag inte gjort ett jäkla skit rent utsagt. Fast inte fel det heller, kollat lite film, kolla på let's dance och "sveriges värsta bilförare", en bra söndag än så länge också. Fast snart blir väl allt jävligt segt och jag börjar att göra nåt tokigt som att städa, skulle inte förvåna mig menar ja :P haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0