489324-203

En vit helg, imponerande.

För första gången på typ 2 månader så får jag vara hemma en hel helg. Wow! :P Känns nästan konstigt att inte åka iväg till pappa imorgon men ganska skönt också. I och med att jag jobbar stängning idag så blir det inget party idag och är väl ganska bra det tror jag, får tänka på vikten och allt. Fan har gått upp massor eftersom jag har festat så, och träna har jag inte gjort heller. Måste skärpa mig, men har ingen ork så vet inte hur jag ska göra. Suck! Vet att jag kan gå ut och gå nu men vill inte. Tråkigt helt enkelt. Får försöka hitta på något annat ist.

Tänk vad allt är komplicerat ibland, när man ska man få glömma? Aldrig är nog svaret ändå på den frågan.. Vill helst bara glömma fast nånstans längst in i hjärtat så vill jag inte, fan det är komplicerat.








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0