489324-203

Värda skoldagar

Dags att komma igång med skrivandet igen, får se hur det går :)
Idag iaf så har det vart skolan först med natur där vi satt och titta på nån film, läskig sådan. Gillar det inte men man kan ju inte alltid få som man vill. Sedan vänta svenska med studentsnack och planering och sedan vänta även film här och betygsnack, jag kamma hem ett härligt VG i svenska B, jag är nöjd =) Sedan vidare upp till idrotten där vi fick tillbaka våra idrottsuppsatsen där jag till min lycka fick G i både uppgiften och slutbetyget. Ganska komiskt att ungefär 8-9 av 13 i klassen får IG på uppsatsen, känns bra. Bra jobbat, FP3.
Efter skolan har jag hållt på och städat hela dagen, det var en sak som verkligen behövde göras. Minns inte när jag gjorde det senast ens. FY mig!

Men nu är jag ganska trött så är sugen på att vila, får väl se vad det blir..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0