489324-203

Biljävel

Asså jag tror seriöst att detta inte är min dag. Fart fram och tillbaka och överallt hela dagen, inte minst till biltema 3 ggr idag. Men kortegvagnen börjar ta form och egentligen får det regna massor för vi klarar oss :D haha! Men tror det blir jävligt nice faktiskt. Så suttit och skrivit massor och grejat och blivit anklagad för massa skit. Irriterande. Så inte min dag.

Dessutom när jag var påväg hem så dör bilen mitt i allt när jag kör. Fan vad kul! :/ Jätte kul, inte ens närheten av att starta. SKIT BIL! vad irriterad jag blir. Sen när jag försöker få tag på nån så lyckas mobilen att dö också.. ännu roligare. så fick lämna bilen och GÅ hem för att försöka få tag på nån. Loffsan var så snäll och hjälpte mig och bogseringen gick bra som tur var. Nu har man testat på bogsering också, kul.. (om det inte hade vart min bil då). Får se om pappa hittar nån generator nu och ska även jag kika om nån har. Behöver bil denna vecka. Hoppas att denna dagen kan vända och bli bra.

Imorgon blire go-kart med klassen. Riktigt kul :) Bara jag lyckas komma dit.. Hoppas på dennis.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0