489324-203

Sitter och väntar

Nina och pappa ska komma snart och hälsa på mig här i skövde. Behöver prata lite med dom och bara umgås. Har faktiskt saknat dom riktigt mycket. Har inte träffat dom på jätte länge så är verkligen på tiden. Ska dock till pappa i helgen då det är kullingstrofén men blir nog inte mkt snack förutom rally då. På torsdag ska jag även följa med pappa och farfar för att hämta en lapphundsvalp i laxå. Åååh, saknat en liten lapphund eftersom dicko dog innan julen, det har vart tomt även om vi haft Moa.

dicko, våran gosehund. Saknar dig.

Men nu måste jag skynda för pappa och Nina var tydlingen redan i skövde, vad vi ska göra vet jag inte än men det märks nog :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0