489324-203

Ny vecka

Måndag igen, helt otroligt ens faktiskt att jag hänger med på vilka dagar det är nu.. Men är nog bara för att jag kommit in i ett jobbstim igen. Min 4dag i rad nu. Sen är jag ledig imorgon igen, för att jobba ons och så håller det på..
Idag väntar två pass, det första mellan 10-14 rast en timme och andra passet är på 15-19.

Efter det måste jag skynda mig hem och göra mig iordning för sedan åka till Olivia fixa mig iordning det sista, förfesta lite och sen åka till Amanda på poolparty :) är med jobb förövrigt så ska bli kul, blev det förra året så ja :)

Är ganska trött nu ändå, är inte van vid att gå upp innan 10 och nu fick jag ju gå upp redan halv 9, får se hur det går, ledig på tisdag så får se. Får iaf slippa jobba på baksmällan, det gör mig glad (Y)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0